logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
توضیحات استاندار زنجان در خصوص انتخابات؛

از مردم عذرخواهی میکنم/ پرونده زشتی ها و بداخلاقی های انتخاب بسته شود

از-مردم-عذرخواهی-میکنم-پرونده-زشتی-ها-و-بداخلاقی-های-انتخاب-بسته-شود

استاندار زنجان از شهروندانی که موفق به رای گیری نشدند، عذرخواهی کرد.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری،در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به عدم موفقیت برخی از مردم زنجان برای رای دادن، اظهار داشت: همزمان با روز انتخابات جمع کثیری از شهروندان به دلیل پایان مهلت انتخابات موفق به شرکت در انتخابات نشدند که لازم است از این شهروندان عذرخواهی کنم.

وی با بیان اینکه من به زنجان و زنجانی ها عشق می ورزم،گفت:خدمت در شهر پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل برای من افتخار محسوب می شود.

مقام عالی استان با اشاره به برنامه بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،گفت: بزرگترین استقبال تاریخ و باشکوه ترین بدرقه تاریخی از رهبر، تنها برای امام خمینی (ره) برگزار شد که هرگز تکرار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رمز مهم ماندگاری امام راحل این بود که تمام تکیه گاهش پس از خداوند به مردم بود،خاطرنشان کرد:مبنا و محور حرکت ایشان اسلام به عنوان ایدئولوژی کارآمد بود.

استاندار زنجان محور دوم ماندگاری حضرت امام را مردمی بودن ایشان عنوان کرد و گفت: پس از ارتحال امام خمینی (ره) با انتخاب فرد اصلح تمام نقشه های دشمنان برای پایان این انقلاب با رحلت امام نقش برآب شد.

درویش امیری با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و نقش پررنگ ایشان در مجلس خبرگان و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل گفت: ایشان در این مقطع تاریخی حساس به خوبی نقش آفرینی کرد.

وی با تبریک سالگرد انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب گفت:ضروری است پرونده زشتی ها و بداخلاقی های انتخاب بسته شود چرا که همواره انتخابات تلخی و شیرینی های فراوانی  دارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات شاهد دروغ پردازی، پرونده سازی، تخریب دولت، انکار کارهای انجام شده، اشاعه منکراتی درخصوص پرونده 2030 بودیم،خاطرنشان کرد:مردم در 29 اردیبهشت نام ایران را در جهان به عنوان بزرگترین کشور دموکراسی خواه به ثبت رساندند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس جرات برگزاری انتخابات و عمل دموکراسی را ندارند، گفت: 76 درصد ملت ایران،پس از 38 سال پای صندوق های رای آمدند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ملت ایران با سلایق مختلف و مشارکت حداکثری به ندای رهبری پاسخ مثبت دادند،بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری موجب شد تا مردم مشارکت گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید با حرام و حلال خواندن آراء این شکوه را زیرسئوال برد، افزود: ملت ایران و جهانیان دیدند که با وجود این بداخلاقی و هجمه ناجوانمردانه در حق دولت،ملت ایران ادامه کار دولت را خواستار شدند.

درویش امیری با بیان اینکه 57 درصد از مردم به دولت مستقر رای دادند، گفت: برگزاری انتخابات بی عیب و نقص، صیانت از آراء مردم در این انتخابات مورد تاکید بود.

 درویش امیری با اشاره به دلایل بازشماری مجدد انتخابات شورای شهر زنجان،گفت: به منظور صیانت از آراء مردم این بازشماری انجام شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر تایید صحت انتخابات تغییری در نتیجه انتخابات مشاهده نشد،خاطرنشان کرد:اجرای فرامین رهبری مبنی بر صیانت از آراء مردم و تامین امنیت انتخابات در دستور کار ما قرار داشت.

درویش امیری از اختصاص 63 هزار شعبه اخذ رای در کشور برای انتخابات خبر داد و گفت: 42 میلیون نفر پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از 3 هزار نفر نیروی انتظامی و سپاهی مسئولیت حفاظت از صندوق های رای را برعهده داشتند،ادامه داد: 20 هزار نفر مسئولیت اجرایی این انتخابات را برعهده داشتند.

استاندار زنجان با طرح این سئوال که چرا غرور و تکبر برخی مدیران اجازه نمی دهد در بین مردم حضور داشته باشند، گفت: برخی از افراد در آزمون انتخابات و تبلیغات مردود و یا مشروط شدند و گروهی هم از نظر اخلاقی سقوط کردند.

در پایان این مراسم با تقدیر از رحیم عصفوری، معاون اسبق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تقدیرو فرامرز نیک سرشت به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴